تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان

شاورما تومانیان ارمنستان

شاورما تومانیان ارمنستان



شاورما تومانیان فست فود عرضه کننده انواع ساندویچ گوشت و مرغ در نان لواش (شاورما) می باشد. یکی از قدیمی ترین فست فودهای سنتی شهر ارمنستان می باشد که در آن انواع کباب و ساورما سرو می شود.کباب های این رستوران موجب شلوغ بودن همیشگی این رستوران می باشد و قرار گیری در مرکز شهر نیز یکی دیگر از بازار خوب این شاور فروشی می باشد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از غذاهای این رستوران لذت ببرند.


آدرس رستوران در ارمنستان : ایروان، خیابان تومانیان، شماره ۲۳۲

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان


مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان، یکی از مناسب ترین مراکز خرید ارمنستان محسوب می شود. در مرکز خرید تاشیر ایروان، بوتیک هایی با اجناس و کالاهای برند وجود دارند. در مرکز خرید تاشیر ایروان، یکه طبقه به طلا و جواهر و سایر طبقات نیز به البسه و پوشاک اختصاص دارد. مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان به نوعی دارای فروشگاه های لوکس و برند است و برای مسافران تور ارمنستان مناسب  است که دنبال اجناس مارک می گردند.

جهت مشاوره تور ارمنستان و بهترین قیمت لحظه آخری تور ارمنستان با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ویزا ارمنستان

ویزا ارمنستان

دارندگان گذرنامه اتحادیه اروپا و اتباع کشورهای عضو قرارداد شنگن هم اکنون می توانید ارمنستان بدون ویزا وارد کنید و اقامت برای یک دوره تا 180 روز در سال است.همراه با کشورهای دیگر، این بدان معناست که لیستی از گذرنامه دارای ویزا در حال حاضر شامل: آرژانتین، اتریش، جمهوری آذربایجان، بلاروس، بلژیک، برزیل، بلغارستان، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، گرجستان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، قزاقستان، قرقیزستان، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، مولداوی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، روسیه، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تاجیکستان، اوکراین، بریتانیا، اروگوئه و ازبکستان است.دارندگان گذرنامه آمریکا دیگر نیاز به ویزا برای ورود به ارمنستان (از تاریخ 1 ژانویه 2015( ندارند.شهروندان بسیاری از کشورهای دیگر ممکن است ویزای توریستی تک ورودی در هر نقطه کنترل مرزی به دست آورند. هزینه ویزای توریستی روزی  3000تا1500درام است .هزینه وزا آمریکا 40$ است و به طور کلی ظرف دو روز کاری تایید شده است.ورود مسافران با 1 e-ویزا می توانید ارمنستان در ایستگاه آیروم راه آهن، باورا، باگراتاشن و گوگاوان مرزهای زمینی با جمهوری گرجستان، فرودگاه بین المللی زوارتنوتس و مغری مرز زمینی با ایران را وارد کنید.دارندگان گذرنامه افغانستان، الجزایر، بنگلادش، کامرون، ساحل عاج، مصر، غنا، عراق، لیبی، موریتانی، مراکش، نپال، نیجر، نیجریه، پاکستان، عربستان سعودی، سومالی، سریلانکا، سودان، سوریه، سیرالئون ، تونس و ویتنام نیاز به دعوت و باید برای ویزا در نزدیکترین سفارت  کنسولگری قبل از ورود اعمال می شود.دارندگان گذرنامه های هندی و چینی در حال حاضر از نیاز دعوت معاف، اما تسهیلات پست الکترونیکی ویزا در دسترس به آنها نیست.اگر چه ماموران مرزی در گذرگاه های زمین ارزهای غیر ارمنی را قبول کنند برای شما یک ارز خوب است.بنابراین بهتر است به درم ارمنستان قبل از شما در مرز می رسند.برخی از مسافران به همان اندازه متهم میشوند که خرید ویزا ایالت متحده 20$ است. خرید ویزا در فرودگاهایروانباید بصورت ارز محلی پرداخت شود.غرفه تغییر و یک دستگاه خودپرداز در فرودگاه ایروان ارمنستان قبل از کنترل مهاجرت وجود دارد.

ساختمان اپرا ارمنستان

ساختمان اپرا ارمنستان


ساختمان اپرا ارمنستان یکی ازشاهکار های ناب معماری شهر ایروان و از شمار یکی از 10 سالن اپرای برتر جهان می باشد که به نام Aram kachatorian  (اولین اپرا نویس ارمنی)نام گذاری شده است. این ساختمان از دو قسمت ساخته شده که سالن غربی آن، سالن فیل هارمونیک (ارکستر سمفونی ) به نام Aram kachatorian و سالن شرقی آن، سالن اپرا وباله به نام Alexander spendiarian  هست. این بنا با طراحی و نظارت مستقیم معمار مشهور Alexander Tamanian در سال 1931 تاسیس شده است ودر سال 1936 در نمایشگاه بین المللی پاریس مدال طلای معماری را دریافت کرده و اولین برنامه ای که در آن اجرا شده درسال 1932 بوده است و درسالهای گذشته یکی از مراکز جذب توریست محسوب می شود. هنرمندان معروف بسیاری جهت برگزاری کنسرت های موسیقی درساختمان اپرا به ارمنستان سفر می کنند و استقبال خوبی نیز از آنان می شود. مسافران تور ارمنستان می توانند به راحتی از مراکز تفریحی بسیاری که در اطراف ساختمان اپرا ارمنهستان افتتاح شده است بهره ببرند. 




هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان



یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در کنار پارک حق تاناک نزدیک به مرکز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و تریاهای هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.








امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:


اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.